دعوت از تمام پژوهشگران

سلام
در این وبلاگ سعی دارم به سوالات وشبهات مهم دینی تا آن جا که اطلاعات دینی من اجازه می دهد پاسخ گویم.
از تمام پژوهشگران می خواهم تا به ارسال نظرات خود من را راهنمایی کنند.
سعی بر این است که به سوالاتی پاسخ داده شود که امروز ذهن جوانان را به خود مشغول کرده است.
این سوالات اعم از فلسفی٬کلامی٬تاریخی٬فقهی ٬قرآنی وتربیتی خواهد بود.
به هیچ وجه مدعی نیستم که تمام پاسخ ها کامل و بدون نقص خواهد بود وبر همین اساس از همه نواندیشان ونخبگان جامعه می خواهم که من را در این امر خطیر کمک کنند.
نظرات 7 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ق.ظ http://omideman.blogsky.com

امیدوارم موفق باشید

یاس جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ب.ظ

با سلام و تشکر از زحمات شما
امیدوارم که موفق باشید

ستاره مشرقی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام. نمیدونم سوالم رو اینجا بپرسم یا نه ! ولی خب...میپرسم وقتی اسم وبلاگ رو گذاشتی پاسخگو حتما مجاز به پرسیدن هستیم دیگه!....سوال : ایا امکان داره بطور خلاصه مباحث مطرح شده پیرامون آیت الله منتظری رو برای من تحلیل کنید؟.... من به دنبال یافتن حقایق در جریان ایشون هستم....اگه امکانش نیست لطفا بگو چطور برم دنبال کشف اصل ماجرا !!! با تشکر.........ستاره ای که فعلا گیجه !

حوصله ندارم یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ق.ظ

موفق باشید

منم حوصله ندارم یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ق.ظ

چرا دیر آپ دیت میکنید وبلاگ رو؟؟؟؟؟

ستاره دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:37 ق.ظ

مدیر محترم وبلاگ.....اصلا ما از خیر سوالمون گذشتیم ! تا شما جواب بدی ما توسط مخالفای ایشون شهید شدیم ! الوداع

یاران پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 08:39 ب.ظ

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش

میسپارم به تو از چشم حسوده چمنش


لطفا جهت شروع اصول دین رو تبیان بفرماید (مختصر) ممنون میشم

والسلام علی من اتبع الهدی
یاران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد